
Liczy się Bardziej – Nowa Era Relacji z Klientem
W STS Club liczy się bardziej – rusza największy na rynku program lojalnościowy
STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, rusza z programem lojalnościowym dla swoich klientów pod nazwą STS Club. To największy, a zarazem pierwszy tak szeroki produkt tego typu w branży oferowany w Polsce. Tym samym, STS tworzy kolejne w ostatnich miesiącach rozwiązanie, którego beneficjentem będą jego klienci, a co wpisuje się w nową platformę komunikacyjną STS “Liczy się bardziej”. – Jako lider rynku wprowadzamy nowy standard relacji z naszymi klientami – komentują przedstawiciele marki.
Lider Rynku Wyznacza Trendy: Odpowiedź na Potrzeby Graczy
STS konsekwentnie rozwija swoje rozwiązania proklienckie zarówno w zakresie produktowym, ofertowym, jak i promocyjnym. Tym razem dowodem na to jest wprowadzenie programu lojalnościowego STS Club. – Jako lider w branży musimy stale pracować nad innowacjami produktowymi i funkcjonalnościami, które wyznaczają rynkowe trendy. Jesteśmy blisko naszych graczy i ze zrozumieniem odpowiadamy na ich potrzeby, budując tym samym naszą przewagę na tle konkurencji. STS Club jest tego doskonałym przykładem – stworzyliśmy produkt, na którym zależało naszym klientom i graczom na całym rynku – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.
Jak Działa STS Club? System Coinsów, Zadania i Ekskluzywne Nagrody
STS Club to nowość na rynku bukmacherskim. Członkowie programu zyskują dzięki niemu dostęp do unikalnego systemu zadań i wyzwań. Wykonując je, zdobywają tzw. coinsy – wirtualną walutę programu, którą można wymieniać na atrakcyjne bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity niedostępne dla pozostałych graczy, którzy nie dołączą do STS Club.
- Program został zaprojektowany z myślą o nagradzaniu aktywności, lojalności i pasji do sportu. Jego celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami oraz tworzenie społeczności najbardziej zaangażowanych graczy w Polsce. Jako lider rynku wprowadzamy tym samym nowy standard relacji z naszymi klientami. STS Club to projekt, który pozwala przeżywać sportowe emocje bardziej – nie tylko przed ekranem, ale również w ramach wyjątkowej społeczności, którą wspólnie tworzymy – mówi Maciej Muras, Head of CRM w STS.
- W jego ramach gracze zbierają coinsy za wykonywanie zadań, które mogą następnie wymienić na bonusy oraz nagrody rzeczowe, m.in.: – koszulki piłkarskie – iPhone’y – drony – smarwatche
Co Dalej? Szczegóły Programu i Nadchodząca Kampania
Szczegóły dotyczące programu STS Club, jego zasad oraz nagród można znaleźć na stronie https://www.sts.pl/strefa-bonusow/klub-sts. A już niebawem produkt zyska bardzo mocne wsparcie produktowe w ramach kampanii marketingowej, z którą STS wystartuje na początku listopada.
O STS – Liderze Polskiej Bukmacherki (Informacja Dodatkowa)
O STS:
STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat zdominował sektor legalnych firm bukmacherskich w Polsce. Za sprawą efektywnego i całodobowego systemu Customer Service, Grupa jest w stanie odpowiadać na rosnące zapotrzebowania klientów. Firma oferuje ponadto możliwość oglądania transmisji wydarzeń sportowych na żywo w internecie, za pośrednictwem STS TV. Usługa jest dostępna także użytkownikom urządzeń mobilnych. Każdego miesiąca firma udostępnia transmisje blisko 5000 wydarzeń sportowych, w tym m.in. piłki nożnej, tenisa, siatkówki, koszykówki oraz innych sportów.
Zaobserwuj STS na Instagram, po więcej informacji na temat akcji specjalnych:
